aku;KL & shah alam; part5; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Aku datang ke Ofis semula untuk kali ke 2, kalau ikut plan aku hari ni ( jumaat ) aku dah nak balik sbb semua urusan dah selesai. Sbb ramai lagi kekawan yg aku tak sempat nak jumpa aku tambah lagi sehari hehehehe dan aku datg lepak2+ jumpa2+ lepas kan rindu gan kekawan dan makan2 hahahaha.

Aku gak tak berani + tak nak kacau kekawan aku berkoje so aku dtg lewat petg dah nak balik pun deorg ( sory sesangat em sbb aku malas nak kacau korg tgh koje em ). Tapi cam aku selalu cakap, aku penah koje tempat lain sebelum ni dan SSCKL aku tak penah lupe sbb kat sini aku punya ramai kawan yg sentiasa happy dan buat kan aku happy hehehehe.

* aku tangkap gambo banyak2, kotg tengok je ar em betapa happy nye aku kat sini ( SSCKL )












* terkejut aku, masih ada lagi pokok kaktus ni huhuhuhu








* lepak makan + sembang2 kat kedai AMJAL ( depan UM )




Aku sampai kat umah hampir jam 11 malam hehehehe dan sambung sembang gan bebudak umah pulak huhuhuhu.


p/s; herm cam tersa cepat je masa berlalu disini.

aku;

toktuasakti;

08 jan 2010;

SSCKL:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^