aku;KL & shah alam;part6; aku:( balik ke bota )

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.....

Awal jam pagi kau dah bangun naik kan 2 biji motor ke dalam umah sewa aku dulu ( skg ni tgl adam gan along j e herm ). Sbb 2 biji mtor ni aku dah baiki dan aku akan ambik balik minggu depan ( insyallah kalu sempat ).

Jam 8 pagi kau dah ada kat BATU 3 KTM nak balik semual ke KL SENTRAL dan terus menuju ke PUDU RAYA. Aku singgah kat PASAR SENI dan aku mmg suke lepak kat sini sbb kat sini mmg banyak contengan bagi sesetengah org, tapi bagi aku ini merupakan hasil seni yg ingin dikeluarjan dari pale otak org2 SENI bukan org sampah OK. ( padahal banyak sampah2 yg duk kat atas yg konon nye org seni kononnn ).



( terlalu banyak kenangan disini/ batu 3 KTM )

( amacam?? hebat tak ?? enjin untuk dijual?? )

( kawan lama aku )
Nak dijadi kan cite aku jumpa kawan lama aku masa belajo kat UMS/PTPL ; MAZNI hehehehe. Lama gak kami sembang2 tak sedo pun hehehehe dan tak sangke dia duk dekat gan tempat aku koje dulu em. ( happy jumpe gan kekawan lama huuhuhu ).
p/s; Aku naik bas jam 12.30 tgh dan sampai di bote jam 3 ptg hehehehe selamat sampai....
aku;
toktuasakti;
09 jan 2010;
BOTA>KL>BOTA:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^