syurga cinta;aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua....
Bebaru ni anakbuah aku cuti dari belajo dan dia bagi aku beberapa video @ filem2 yg menarik gak ar hehehe. Aku biarkan je ape2 je cite yg dia nak bagi kat aku kan, Dan nk dijadikan cite germ filem ni pun ada huuhhuuhuh "SYURGA CINTA" herm sowi bukan niat aku nak gelak kan filem2 melayu OK.
Seingat aku last filem melayu yg aku tengok cite MOHSIN, aku layan je ar kan huhuuh dan cam aku agak ar kan mmg bosan pada peringjat awal nye huhuhuhu. Tapi aku puji gak ar kn cz berani sungguh penerbit filem ni buat cite hahahaha. ( sori sbb filem ni dah lama main kan? aku baru tengok hahahaha)
leh plk nak beza kan "nasi lemak" org melayu dan "nasi lemak" org putih, hahahahaha mana nak sama RM1 gan 1 dolar kan herm. (sori kalu SX pulak hahahahaha ) berani2 herm.
Pendek kan cite, ada beberapa part yg aku suke dan berikan kesan fikir pada aku;
erti cinta;
1; cinta syaitan
- bila 2 pasangan bercinta tanpa had sempadan yg betul sehingga melakukan pekara yg melanggar adat dan agama.
2; cinta jin;
- apabila pasangan yg diminati bertepuk sebelah tangan, lalu menggunakan cinta melalui pertolongan @ bantuan jin.
3; syurga cinta;
- percintaan yg punya adat dan agama dan diakhiri dengan akad dan nikah;
herm..... sesama le kita fikir kan ye hehehehehe
p/s; cantik mata heroin dia huhuhu
aku;
toktuasakti;
27 jan 2010;
umah aku:

3 comments:

MeLaTi PuTeH said...

try test

Si Comel Angah said...

aku rasa betul apa yang tok shuhada(dalam filem syurga cinta) 2 bgtau...tapi apa2 pn atas niat kita bercinta...kalau rasa baik layan je la, tapi kalau xbaik xyah nak layan perasaan 2....btul x?

Tok Tua Sakti said...

herm no komen kalu bab2 cinta hehehe terpulang pada definisi masing2 yg punya hati kan em. Yg penting Mencintai Pencipta adalah segalanya ( kekal abadi )... bagi pendapat Tok le ye em....

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^