program; tak jadi; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Aku ada projek bagus gan anak buah aku pi ipoh nak tgk wayang yg mmg kiteorg minat sangat ttg penyiasatan (lupe tajuk huhuuhu) dan malang nye dah 2 kali pg tak de pun cite tu herm hampes sungguh...

Oleh kerana projek yg pertama tak jadi, aku jpe plk kawan aku (kenalan baru gak ar) untuk bincang paasl perkara yg lebih penting dan serius dalam kerjaya + kehidupan aku pada masa depan. Punya lama berborak sampai makcik kedai pun cam panas hehehehe kami pun blah.



Dan seterusnya lepak plak umah wan a.k.a wan kuyu hehehehe suh dia belanja makan malam hahahahahahaha. Sbb kalu pi Ipoh mesti wajib lepak umah dia tumpang ape yg patut hehehehe. Dan kami balik jam 12 malam sampai umah sbb aku sempat singgah kat "gua" dulu herm sbb dah lama sgt aku tak ziarah herm dan yg pasti aku kat sana kene tembak la sbb dah lama tak nampak muka hahahaha.

p/s; pi ipoh kali ni tak beli buku pun herm....

aku;
toktuasakti;
05 jan 2010;
bote>ipoh>bote:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^