mesyuarat belia 4B; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


( huhuhu gambo aku je yg tak ada hahaha..mugkin ensem sgt kot hehehehe )

Salam semua.... moga dirahmati dan diberkati...
Aku dapat SMS dari kawan aku ( geman ) yg petang ni jam 3 petang ada mesyuarat Belia 4B di ROTI SEGAR huhuhuhu, dan cam biasa dengan kemelayuan yg terserlah aku lambat 30 minit hahahahaha ( ustaz aku cakap kalu melayu janji tak betul 2 la melayu yg sejati hahahahaha ).
Aku cam biasa datang sembang2 hahahaha minum2 herm syok sungguh hehehehe walaupun sekejap je jumpe kan em. Dan alhamdulillah setakat ni perancangan berjalan gan baik dan yg lebih teruja,ada program yg lebih menarik dari itu pas ni hahahahaha. ( jgn bagitahu dulu hehehe ).
p/s; heran betul kan asyik muka yg sama hahahaha 2 la tanda kami ni sahabat yg baik dan terbaik herm alhamdulillah....
aku;
toktuasakti;
16 jan 2010;
umah aku:

3 comments:

Si Comel Angah said...

salam,rasanya dah boleh komen,hehehehe

Si Comel Angah said...

hehe,memang boleh pn,harap2 tok suka dengan komen aku walaupn xmembina,huhuhu

ALiFF said...

ko man klu jumpa mmber2 yg agak 2,3 org yg aku knl.. ajak arr aku skali.. blh gak ak jumpa ngan mmber2 kita..

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^