aku; kembali ke Shah Alam; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Aku kembali semula ke Shah Alam dan aku gerak jam 9 pagi tadi dan sampai kat umah sewa lama sekitar jam 9 malam huhuhuhu (hujan lebat siut) alhamdulillah Adam ambik aku kat Batu 3 pas usai hujan herm. Hem bertambah2 le demam aku huhuhhu (sian adam tak sihat2 lagi batuk dia).

Nak di jadi kan cite, aku jumpa Ida UMS heheheheh (sama2 belajo gan aku dulu ) Opsss sori aku lupa nak ambik gambo dia hehehehehe dan kami sembang hampir 5 jam 2 huhuuhuh sebab kali terakhir kami jumpa pada 2007 ( masa KONVO dulu herm). Banyak perubahan fizikal dia skg ni hehehehe makin slim + comel hehehehe dan sempoi gan gile2 sama gak cam dulu heheheh dan kami lepak kat KFC KL CENTRAL. Herm syok betul ar jumpe kekawan lama ni hehehehe dan dengo cite dari Ida ramai da kekawan kami yg dah kawan huhuhuuh Tahniah dari aku buat semua OK.

P/s; Cam biasa, sampai umah kami sembang dan layan YM ramai2 hahahahahahaha

aku;
toktuasakti;
22 jan 2010;
umah sewa shah alam;
aku syokkk kat sini hahahaha:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^