Gerhana;Tuhan Maha Karya; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Akhirnya siap gak lukisan pertama aku huhuhuhu ( menggunakan cat ayo ). Herm bukan niat aku nak menunjuk2 kat korang pun, aku just rasa setiap pekara yg aku buat aku nak kongsi kan bersama hehehe bersama kawan, teman, sahabat dan semua pegunjung blog aku ni dan aku rasa tak salah kan em.

Dan baru ar aku tau yg mengunakan medium berayo ni aku kene lebih teliti dan sabo huhuhu dan semua nye memakan masa 3 hari untuk siap sepenuh nye dengan sepenuh masa hehehehe. Dan lukisan ni aku hadiah kan pada Sahabat+ Saudara aku yg aku syg kerna sentiasa bersama aku ketika saat senag dan sukar ( sekag ni herm ) dan dia gak yg yakin kan aku leh lukis dengan lebih baik hehehehe dan ini merupakan sejarah karya terbaru dalam hidup aku dalam bentuk abstrak.



Herm korg pun mesti pening kepala tengok lukisan aku ni kan hahahahaha ( dan aku harap sahabat aku tak pening cam korang hahahaha ).
Tajuk lukisan ni; Gerhana;Tuhan Maha Karya; aku:
Cite dia; Em...cite tentang Gerhana Matahari ( yg berlaku baru2 ni ) dan sekiranya dilihat terbalik akan terlihat wajah wanita yg bertudung huhuhuhu sape ek???? ( aku pun tak tau lee ) da yg penting aku masuk kan seni khat atas nama Tuhan yg Maha Kuasa dan Menguasai diri kita dan sekelian alam. Setakat tu je la yg aku nak kongsikan dan banyak benda lain yg aku sembunyikan dlm lukisan ni yg perlu kite sesama pikirkan herm.........
p/s; Syukur atas Tuhan yg sentiasa mengasihani aku sebagai hamba....
aku;
toktuasakti;
18 jan 2010;
umah aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

tok.. lukisan ni cantik giler.. huhuhuhu ma nk.. nanti ma datang sane.. tok bagi ok?hehehe bestnye.. :p

ALiFF said...

tahniah le man.. dah siap x g aku tgk pun.. ni kes kudukut ape.. ape2 pun lawa.. klu aku bt..mybe ko d ank sorg pun blm tentu siap..

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^