aku;KL& shah alam; part 1; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua....

Aku gan anak buah (Ijun) dalam perjalanan untuk pi ke KL @ Shah Alam dab bertolak dari Bota Kanan jam 1045pg. Untuk Projek kali ni nak uruskan pasal aku punya Motosikal yg dah tersadai kat sini hehehe.

Yg hampesnye, sepanjang perjalanan dalam bas aku tido je sbb aku leh plak pening2+ loya plak adoiii hahahaha hampes.. buat malu gan anak buah je huhuhhu. Dan Alhamdulillah kami sampai di Pudu Raya jam 3 ptg dan terus naik LRT Pudu Raya pi ke KL sentral.



Sampai je kat KL Sentral kami terus pi cari makanan dulu hehehe sbb dah lapo gile siut herm. Dan sbb dah penat sangat sbb lama sgt berjalan + cuaca panas, dengan sepantas kilat nye kami ambik KTM komuter untuk pi singgah ke setesen Batu Tiga dan kami sampai sekitar jam 6 kat umah selepas kami menggunakan teksi bila dah sampai ke batu tiga herm. (aku tulis cam cite buku pengembaraan plk hahahaha b0san2 hahahaha)

Pas rehat je sampai umah malam pye projek pas solat isyak hehehehe port baik aku pye makan malam ANI SUP UTARA huhuhuhu mmg dah lama mengidam ni herm.

Selain makanan SUP yg sedap kat sini + awek2 yg cun ambik order hahahaha aku mmg suke lepak kat sini herm. Mungkin pye kenangan yg baik dan indah kat sini buat aku gumbira hahahaha.





Dan bil adah kenyang balik r bro ape lagi (sbb adam demam ar) cam sedey plk huuhhuuh dan kami sambung borak kat umah le plak kan hehehehe.

p/s; buat Mariah; awek yg mata die man bilang cun tu yg sampai dia silap ambik order bila man puji dia masa ambik order kita 2..... koje kat sini lagi hahahaha

aku:
toktuasakti:
06 jan 2010;
bote>KL>S.Alam:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

gampang!!... da tu amik no tel tak?tak puji die lagi biar silap amik order lagi plak.. die puji order aku yang salah ...mane tak sakit ati.. hampeh..huhuhuhu

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^