nota kaki;sepanjang bota>KL>bota;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum...semua....

Sepanjang 22hb hingga 24hb jan aku ada kat KL @ S.Alam...

22 hb Jan 2010:
- bertolak jam 8 pg tumpang Tok Mat, naik bas jam 8.30 pg dan sampi di pudu sekitar jam 12tgh.
- naik LRT Pasar Seni ke KL Sentral sekitar jam 1 dan bertemu gan Adik Ida hehehehe ( sori..punya syok sembang sampai lupa nk ambik gambo ). Kami dah tak jumpa hampir2 3 tahun hehehehe, dan kami beredar sekitar jam 7 ptg huhuhu ( lama sungguh kami menyembang ).
- sampai di batu 3 menaiki KTM ( hujan siut huhuhu dan aku kene tunggu Adam ambik aku menghampiri jam 10 mlm huhuhu).
- sampai di rumah jam 10.30 mlm.

23hb Jan 2010:
- begerak pi urus semua dokumen motor bersama adam dan pulang sekitar jam 3 ptg
- jam 8 mlm bergerak pi Gaint Shah Alam herm ( aku pi seorg je hehehehe ) her tetiba je aku rasa aku nak tgk balik tempat lama2 yg aku penah lepak2 dulu hehehe. ( ada promotion buku kat gaint ) aku pun beli gak 1 huhuhu50% siutt.
- satu shah alam aku tawaf ( tak ar semua tapi cukup ar semua tempat yg penah beri aku kenangan yg baik @ hampes huhuhuhu.
- jam 1pg ambik anak buah aku ( ijun kat sek 17 hentian bas Shah Alam ) bertolak dari ipoh sekitar jam 9mlm.
- dari sek 17 bergerak pi ke Puncak Alam ( umah kakak ) sampai sekitar jam 2 pg huhuhu ( koje gila ). Sembang2 sampai jam 4pg huhuhu.

24hb Jan 2010:
- bergerak jam 9.30 pg dari puncak alam ke bota dan sampai ke bota sekitar jam 12.30tgh ari.
- Alhamdulillah semua nye selamat sampai syukur pada Tuhan yg Maha Memelihara.

( insyallah aku kan kembali ke shah alam pada bulan FEB sbb sahabat baik aku nak datang heheheh...kita berkumpul kembali hahahahaha ( tak sabo2 sungguh em )

p/s; terus demam huhuhuu penat betul ar em...

aku;
toktuasakti;
24 jan 2010;
umah aku;
penat siut:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

yeehawww melati pun tak sabo.. harap2 dapat ar datang nanti hheheeheh

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^