aku;KL& shah alam; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Hari ke 2 kat sini awal pagi lagi aku dah gerak dari umah, mugkim terlalu banyak agenda yg aku kene buat herm.

1: baiki motor
2: pi hidup kan roadtax
3: setel kan hutang gan bank
4: pi kedai buku yg aku selalu lepak dulu 2 hehehe
5: beli HP baru huhuhuhu
6: nak jumpe kawam2 lama em

Alhamdulillah banyak gak pekara yg aku dah buat sepanjang hari ni ar kan, dalam 6 plan yg aku dah rancang semua aku dah buat cume yg tak sedap limpa nye aku punya roadtax je yg sangkut sbb kene tunggu lagi seminggu herm. Hampes la aku kene tunggu minggu depan dan aku akan datg semula le minggu depan nak ambik motor herm.

Aku gak gagal beli HP baru sbb mahal sungguh HP kat sini (sbb aku dah tgok2 kan harga kat perak hehehe) tak pe hehehe dan aku gak sempat lepak kat MPH SSC dan aku beli 1 buku hehehe tajuk dia GERILA tulisan LUKMAN ISKANDAR.

Dan projek yg lebih menarik bila kau jumpa balik kekawan lama aku kat SSCKL hehehehe korg tgk gambo dulu ek.






Sori ar tak banyak gambo herm, tu pasal nak beli HP baru sbb HP lama pye camera dah rosak hehehe. Ape pun aku happy dtg kat sini sbb jumpe balik kekawan lama dan syg nye ramai yg aku tak sempat nak jumpa herm. Aku gak happy coz lembu aku (lembu paper clip+nama aku) masih ada kat sini hehehe TQ sbb masih ujud kat stu em.

p/s; aku happy gile hahahahahaha

aku;
toktuasakti a.k.a abg man beso;
07 jan 2010;
SSCKL1;
umah sewa lama aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^