Hidup Baru; Aku; Penjelmaan Semula:

Author: Tok Tua Sakti /

PART 3


Hari yang penuh dengan kesibukan, Hari ni aku da duk umah sewa aku kat kg. Halban, enggor perak. Terlalu banyak yang perlu dilakukan sehingga sesawang aku pun da tak tengok pun. Mungkin kesibukan amat diperlukan oleh aku buat masa sekarang untuk mengelak dari fikir pekara yang negatif dan menyenak kan pale sehingga menjejaskan buah pinggang hahahaha.

Minggu ni adalah minggu ke 3 aku bekerja di sekolah dan minggu ni aku baru bleh menyanyi lagu Negaraku dan lagu perak huhuhu mungkin da lama tinggal sampai lagu yang 7 tahun aku nyanyi pun tak tahu. Memang kurang semangat nasionalisme betul huhuhu mungkin bangla2 kat sini lagi pandai nyanyi dpd aku kot hahahahaha.

Aku semakin gembira dengan apa yang ada skg, aku makin bleh tersenyum dan aku makin memperolehi cahaya untuk meneruskan kehidupan yang lebih baik " HIDUP MESTI TERUS" har...har...har...

Aku harap mungkin akan datang aku leh cerita pekara2 yang lebih baik dan berfaedah dari sekarang kan. Aku gak da rancang nak mula kan balik menulis puisi ke sajak ke dan termasuk le bidang lukisan. Duduk disini penuh dengan kehijauan dan bukit bukau dan bleh mendatangkan banyak idea. Aku pun dan rancang aku nak teroka semua tempat kat sini sebab kat sini banyak pemandangan yang cantik2.


Harapan aku semoga setiap perancangan aku dapat berjalan dengan lancar.


" Kebebasan mutlak untuk Aku "


Tok Tua Sakti
30-06-2009
Kg. Halban; Enggor; Perak:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^