Majlis Pertunangan

Author: Tok Tua Sakti /

Minggu ini dipenuhi dengan kepenatan akibat daripada majlis pertunangan sepupu sebelah ayah, adik bongsu ayah dan antara sepupu yang paling rapat antara keluarga sebelah ayah. Usai balik dari tempat kerja, aku ambik mak kat rumah dan terus ke rumah mereka di seberang (Padang Cangkat). Sehari suntuk menggoreng ayam sampai bulu kat tangan pun hangus hehehe dan badan panas demam akibat terlalu lama main ngan api dan minyak panas.

Pada 28-06-2009 majlis pertunangan berlangsung dan segala dilakukan secara bergotong-royong dan Alhamdulilah segalanya berjalan dengan lancar...

Hari ni aku tak ada niat nak panjang kan blog aku sebab aku sibuk sangat minggu ni. Hari ni aku kene uruskan pemindahan ke rumah sewa yang baru hehehe tinggal sesorang dan pada waktu begini aku memang ingin menyendiri agar boleh bermuhasabah diri, ditambah dengan keadaan kesihatan yang tidak menentu akibat kepenatan berulang alik dari Bote ke Kuala.

sekian dari blog aku:


Tok Tua Sakti
29-06-2009
Kerajaan Enggor

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^