hidup;mesti;terus;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam untuk semua;
seperti mana entry aku yg sebelum ini "kita;ciptakan;kehidupan;baru;aku:", sememagnya hampir 1 minggu ni hidup aku banyak yg dibarukan dengan hidup yg penuh istimewa hehehe. Mungkin akhir2 ni aku dah hilang sedikit fokus herm masalah yg sememagnya tidak diduga seumur hidup aku herm.

Tapi x pe ar da org tak pecaya kan nak buat cam ne. Mohon dan harap pada tuhan agar permudahkan segela urusan,bkn nye aku takut ape, da dia tak suka org yg punya sifat menipu, takut tertipu seumur hidup herm. Harap2 semuanya x betul ar kan em. Banyak2kan berdoa em.

Semalam aku turun ke sungai mancing hehehe mungkin nak hilang kan tension dan juga memenuhi masa lapang aku disamping memenuhi hobi aku yg dah lama aku tinggalkan. Dan yg paling menarik aku lehdapat ikan lampam semalam,walaupun x besar tapi mampu membuat kan aku gembira cz sebelum ni x dapat ikan huhuhuhu dan ikan 2 merupakan ikan kesukaan aku hehehe puas hati betula ar semalam.

Biarkan sedikit kegembiraan, menghilangkan kerisauan:
permulaan sebuah kehidupan yang baru:aku:

Tok Tua Sakti;
26-07-2009;
bote>enggor;

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^