aku;gelakkan;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Hehehehe hari ni merupakan ujian yg paling membuatkan hati aku tercabar dan membuatkan aku gelak sendiri huhuhuhu. Bleh aku dari Ipoh nak ke Enggor sesat jalan sampai ke Taiping herm dan yg paling teruk bleh plak lori bawak batu nak langgar aku plak herm. Nyaris aku kire PRO la kan hahahaha. Tuhan lindungi aku:

Semalam aku terfikir nak buang semua lukisan2 aku, coz ada aura yg x menarik. Tapi bila pikir2 kan balik buat ape nak dikenangkan benda yg da x hidupkan herm jadinye pagi tadi aku terpikir nak bagi kat kawan2 aku yg minat kat lukisan 2, ambik je la kalu hati kawan2 aku berkenan. Cikgu2 sini punya le suka herm.

itu saje laporan untuk pagi ni;
rojer and out
laporan dari

Man Ensem hehehehe
10.00 pg
21-07-2009
Dah Sampai Enggor

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^