cite sekolah;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

PART 2

Semalam aku ada kursus kat sekolah, ngantuk gile betul. Kursus tentang penulisan jawi huhuhuhu rupenya aku ni da tak mahir menggunakan tulisan jawi herm kantoi betul. Dari 20 soalan 12 salah dalam mengeja jawi huhuhu hampes betul.

Usai selesai kursus, kami bergerak ke JJ Ipoh cz ada pertandingan bowling antara guru, ikut kan hati aku memang aku tak nak pergi. Mungkin Ipoh tidak sesuai dengan jiwa aku sekarang ni. Jerebu kuat sungguh kat Ipoh sehingga menyesakkan dada aku herm dan akhirnye aku kalah dalam pertandingan 2 hahahaha. (saje je bagi deorg menang hehehehe).

Aku kena segera pulang ke Bota cz adik beradik aku 2 org dari KL datang nak buat gotong royong gan nak setelkan masalah aku dan kekawan aku dari KL 2 org gak datang nak menziarah org tua aku yg tengah uzur.

Semalam oleh kerana terlalu penat bergotong royong aku tido je sepanjang petang herm.

p/s; jangan tido petang, nanti mengundang kegilaan.
aku sampai kene cekik dengan hantu 2 herm sesak nafas herm mcm2 betul,x pernah kena sebelum ni, pasni ni kene pastikan jgn tido petang em.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^