Selamat Hari Lahir; Aku; Sendiri:

Author: Tok Tua Sakti /

hehehe Aku ucapkan Selamat Hari Lahir untuk diri aku sendiri, moga menemui kebahagiaan dan kerahmatan. Diharapkan Tuhan permudahkan segala perkara dunia dan akhirat...Seingat aku, tahun ni aku sambut hari lahir lain dpd yg lain, ape sebab nye x payah le bagi tahu nanti bertambah hampeh entry ni nanti...

Ape2 pun aku tetap gumbira kengkawan aku x pernah lupa walaupun aku ni sering lupa, mungkin aku ni jenis manusia yg mudah lupa kot hahahaha (ikut kata madey). Terlalu banyak perasaan yg nak diceritakan sempena hari yg bertuah ni (hari lahir aku) tapi aku rasa buat masa ni baik aku simpan saje dalam kolah hati aku ni hahahaha. X semua perkara mudah untuk diperkatakan betul x? kalu x betul memang aku sorg je la yg hampeh kahkahkah.

Oleh kerana hari lahir aku ni waktu aku terpaksa bekerja bawak bebudak pergi KEM, dan aku happy gak cikgu kat sini semua gile2 dan ucapkan selamat untuk aku huhuhu, maka nanti aku akan sambung entry yg lain, sebab malam ni aku da x sanggup mengadap laptop baru aku ni, badan X sihat sangat sambil mata aku makin kecik memandang skrin hahahaha. OK aku blah dulu.


* KATA HATI AKU : "terima seadanya pemberian Tuhan dgn penuh kesyukuran...amin."
(kegembiraan yang penuh luka)

Tok Tua Sakti
04 Julai 2009
Brahman Indera

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^