Ulu Kenas;gan kekawan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua.....

Alhamdulillah akhirnye program nk pi ke Ulu Kenas (UK) berjaya akhir nye dengan gelak tawa dan penuh gan kegembiraan hehehehe ( rasa aku le hahahahahaha ). Bermula gan pagi sabtu aku gan jeman pi pekan sabtu beli 2 ekor ayam dan aku jadi tukang peram ar kan ( cam biasa huhuhu sowi ar kalu rasa tak sedap ek huhuhuhu ) dan untuk kali ni En Azman yg jadi penaja ayam hahahahaha ( jgn jadi bapak ayam bro kakakakaka ).

jeman a.k.a bos beso program kami

Awal2 aku mintak maap kat jeman sbb aku bangun lewat hahahaha ( padahal janji jam 7.30 pagi nk gerak ) bila dia sampai kat umah aku, aku pulak yg baru bangun huhuhuh ( sowi kekawan sbb skg aku kene penyakit susah nak tido adoiiiiiiii sakit pala ).

Pas ambik aku, kami ambik wa dan singgah sat kat bote kiri tunggu zilah dan ira adik. Terus pi ambik umi, tapi sempat singgah pekan sehari dulu beli bekalan makan pagi kakakaka ( umi mesti bengang sbb tunggu dari jam 7.30 pagi ) dan kami ambik umi dekat jam 8.30 pagi hahahaha.



















Alhamdulillah sampai kat UK jam 10.30 dan pas makan2+mandi2 kami pi solat kat masjid kuala kangsar dan aktiviti yg paling best kami pi makan kat laksa buyung huhhuhu punya le jauh kakakakaka janji puas hati kan.

Kami selamat sampai sekitar jam5.30 ptg herm..penat sungguh siut...penat sbb terlebih gelak gan terlebih makan hahahahaha.

Terima kasih buat semua kekawan yg menghadirkan diri..korang semua mmg best dan semp0i dan aku bersyukur pasa Tuhan sebb aku ada sahabat cam korang semua...pada sahabat2 yg tak dapat hadir kan diri...insyallah kite akan jumpa untuk program seterusnye OK....

p/s; tak sabo nk pi trip yg seterus nye...hahahaha gua tempurung ....kami akan serang hahahaha

aku;
toktuasakti;
18 april 2010;
umah aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

NAK IKOTTTT!!!!

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^