konvoi nasional 8 mei; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua + salam penuh kasih sayang.......

Semalam Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (MAPIM) datang kat Surau Beso kampung aku ( dekat gan umah aku ) buat ceramah + penerangan + Konvoi Nasional untuk Gaza pada 8 Mei 2010 ini.

Untuk maklumat lanjut aku masuk kan berita kat bawah ni senag cite em...


MAPIM anjur 'Konvoi untuk Gaza'
Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 3 April: Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (MAPIM) akan menganjurkan ”Konvoi Nasional untuk Gaza” pada 8 Mei 2010 ini.

MAPIM adalah komiti penyelaras bagi inisiatif Malaysia untuk pembebasan Palestin.

Mereka melalui satu kenyataan media berkata, penganjur mensasarkan penyertaan 1000 kenderaan dari seluruh Malaysia yang akan berkonvoi menuju ke Shah Alam.

Jelasnya tujuan program ini diadakan adalah sebagai tanda sokongan padu kepada uamat Islam di GAZA, Palestin dan juga untuk memberi kesedaran kepada seluruh umat Islam dunia mengenai penjajahan Israel terhadap Masjid Al Aqsa.

"Harapan kita hanya satu, iaitu "Bebaskan GAZA dan Selamatkan Al-Aqsa", kata Mustapa Mansor, ketua kordinator program tersebut.

"Mesej ini adalah mesej kemanusiaan yang ingin didengungkan ke telinga umat khasnya di Malaysia," tambahnya lagi.

Mereka turut mengalu-alukan penyertaan parti politik, NGO Islam, jabatan kerajaan, masjid-masjid seluruh Malaysia dan individu-individu prihatin dalam konvoi tersebut.

Mereka yang berminat boleh mengunjungi www.vivapalestinamapim.blogspot.com atau menghubungi nombor 019 4747141.

Memag tak sangka sampai cam tu punya kejam bila tgk org2 Yahudi bunuh org2 Islam. Herm dan aku tak tau cam ne aku leh turut membantu untuk memberi kesedaran pada saudara islam yg lain gak ( sbb aku yakin ramai org Islam tak ambik tau pun huhuhuhu ) Mungkin ke aku sama????. Tapi aku masih tak lupa bila aku kene kejo gan FRU bila ikut sama buat DEMO anti YAHUDI ( sekitar tahun 2002 ) kat Masjid beso Ipoh hahahaha ( salah ke??? herm dan tak sangka skg baru aku tau kenapa aku kene kejo huhuhuhu sbb binatang ni dah ada kat Tanah ayo aku sendiri hahahahahaha padan muke aku....korong sekali la hampessssss )

Aku mintak tolong dari ADMIN aku masuk kan gambo tentang penting nya pembebasan PALESTIN dari ancaman ISRAEL .TQ pada ADMIN yg sudi membantu dan aku rasa ianya juga turut membantu buat negara islam PALESTIN walaupun sekecil2 bantuan.... mungkin???

p/s; aku duk pikir...mungkin satu hari nanti org melayu gak punya topi yg tinggi dan jangut yg panjang???? mungkin????

aku;
toktuasakti;
16 april 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^