dari meja buruk aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua....sahabat, teman, kawan dan semua pengunjung yg masih setia melawat sesawang aku yg kiang bersawang hehehehehe..

Yup... 10 hari aku tak update blog aku herm dan yg buat aku binggung dalam tempoh masa tu gak le aku tak penah bukak blog aku sendiri walaupun sepatut nye mmg rutin harian aku bukak blog sendiri hehehe. Jadinye korang pun nk tau ngape kan dan aku sendiri pun tak tau hehehe. Mungkin aku perlu sendiri dan buat benda2 yg aku rasa nk buat hahahaha ( sbb aku ada peluang nk buat tanpa halangan sesape pun) dan tu la kenikmatan yg paling hebat hehehe.

Aku masuk blog labunkulupsakah; tajuk entry tu bila buntu / WEDNESDAY, APRIL 7, 2010

huhuhu dan aku rasa ku pun cam tu gak hahahaha dan aku setuju gan ape yg dia cakap. Aku dapat tau dari sahabat baik aku ( TQ sbb kamu sentiasa membakar semangat aku untuk terus menulis dan menulis; p/s; dia gak yg membantu aku buat kerangka blog aku ni dan merangkap ADMIN blog aku TQ sesangat semoga Tuhan sentiasa merahmati kamu ) yg walaupun aku tak menulis masih ada pengunjung2 yg masih masuk kat blog aku. Untuk semua pelawat2 TQ sesangat sbb sudi singgah kat rumah hati aku hehehehe dan aku akan cube bercerita + menulis dengan lebih baik dan korang rerajin ar KOMEN kat aku hehehe yg mana tak BEST ar kan hehehe.

Aku akan cube cerita sepanjang aku hilang aku pi mana dan buat ape em...yg RAHSIA tetap rahsia ar kan hehehehe.TQ bebanyak dan sentiasa le bergembira bersama blog a.k.a rumah hati aku.
p/s; kekadang kita hilang dalam diri sendiri; kerna aku sentiasa mencari aku; aku:

aku;
toktuasakti;
12 april 2010;
umah aku:

3 comments:

anakin^sky^walker said...

muka ko nie mcm muka org 60an..hahahaha...

MeLaTi PuTeH said...

hahaha biar la muka 60an tetapi tatap menjadi POOJAAN hatiku heuheuheuheuheuheu

Tok Tua Sakti said...

tu yg ramai kantoi meroyan bila tgk aku tu hahahahaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^