mancing dan hantu; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua + salam misteri huhuhuhuhu

Malam tadi Tok pi mancing gan kawan ( berdua je hehehe ) mancing ikan bukan mancing awek2 kakaka. Skg ni dah riuh rendah kate deorang jumpe anto kat port mancing kami huhuhuhu dan mlm tadi aku gayat gak kan herm... tapi dengan penuh ke"macho"an dan ke"hero"an aku redah gak dengan muke selamber kahkahkahkah ( padahal dalam hati jantung dah nk tercabut kehkehkeh ).


Aku duk pikir yg kalu dah tempat gelap + hutan dan org2 jrg datang mesti le ada hantu kan huhuhu dah sinonim anto kuar memalam kan ape yg nk dikate kan lagi, dah anto tu rutin kuar memalam sama ada nk shoping ke + bersantai ke+ cari awek2 ke+ atau pe2 je la ape yg dia nk buat kan. dah tu jgn kite kacau dia dah ar kan hehehehe. Sbb aku paling takut kalu anto kuar siang2 huhuhuhu ( korang penah dengo??? ) em sbb dia kuat masa2 tertentu je + sbb duit huhuhu. Bukan sbb ape, anto ni lain macam skit huhuhuhu gayatttt siuttt....

Nak dijadikan cite, tok teruskan mancing sampai le jam 2.30 pagi huhuuhhuhu dan alhamdulillah dapat gak ikan hukhukhuk ( bangga betul tok hehehe ) alhamdulillah rezeki Tuhan.... ( mungkin berkat tok berani kot huhuhuhu walaupun sbnornye cuak kahkahkahkahkah ) hampessssss

p/s; belum mati pun leh jadi anto huhuhuhu kalu dah mati leh jadi penunggu ni kakakakaka

aku;
toktuasakti;
25 april 2010;
umah aku:

1 comments:

Nur'Aqilah Mahasan said...

owah takut tu klu jumpe2 hantu ni....muka macho bleh jadi hancoss...kua3

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^