kalah menang;kehidupan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


PERKARA; PilihanRaya Kecil Hulu Selangor
TARIKH: 25 April 2010



Assalamualaikum + salam kasih sayang buat semua.....

Mesti korang heran kan tetiba je ada gambo camni pulak kan hehehehehe. Yup sbb aku selalu tak ambik PORT pun pasal perkara2 cam ni hehehehe tapi bila aku baca blog kekawan aku semua duk cite pasal PRK, jadi nye aku pun baca le banyak aku BACA ( dalam paper + blog2 ) yg KERAJAAN bagi banyak bagi bantuan siut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BERJUTA2 huhuhuhuhu mungkin gak berpuluh JUTA2 lemon hahahahahaha ( em ada pulak duit ek??? huhuhu jual enjin lagi ke??? kahkahkahkah )

Dan aku pun berdoa le pada TUHAN ( moga ada2 le kat tempat aku pulak yg MATI huhuhu sbb conferm banyak bantuan a.k.a rasuah yg masuk kat KG aku ni huhuhuhu ) terbayang2 jalan raya 2 tingkat kat KG aku kahkahkahkah + siap MONORAIL leh pi KL SENTRAL hehehe ( melampau2 la pulak hehehehe )

Aku pulak leh jadi BOSS huhuhuhuhu.. BOSS ape???? ( entah.... jual pisang masa PRK hahaha )

p/s; bila le deorg nak MATI ni herm dah jadi KATAK pun tak mati2 adoiiiii liat sungguh ni kahkahkahkah

aku;
toktuasakti;
25 april 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^