hospital teluk intan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam kasih sayang buat semua.....

Awal pagi lagi aku dah kuar sekitar jam 8 pagi, bawak makcik aku pi cek mate (sbb bau pas buat pembedahan 2 mata ) ikut sama pakcik sku sbb aku kurag psti jalan nk pi sana hehehehe ( sbb aku jarang2 pi pekan ni ).

Herm alhamdulillah semua berjalan lancar cume 2 ar kan kene tunggu kat 4 jam baru dapat jumpe doktor walau temujanji buat jam 10 pagi huhuhuhu ( harap2 bertambah2 le doktor kat tempat tu sbb dah ramai sgt lari pi luar negara hahahahaha sbb ape????? korang pikir ar sendiri).

Aku tak suke nk komen bebanyak ( sbb aku mmg suke banyak komen hahahaha ) sbb aku nk sgt2 belajo redho hahahaha. Tapi yg nyata tetap nyata herm. Bukan pe, sepanjang jalan raya yg aku lalu semua nye hampesssssssssssss adoiiiii. ( sowi kalu ada yg terasa ye hahahahahaha ).
Ape2 pun yg penting semua OK kan alhamdulillah semua nye dah setel....

p/s; aku duk kire berapa lama negeri aku ni merdeka hahahahahaha

aku;
toktuasakti;
14 april 2010;
umah aku:

4 comments:

Si Comel Angah said...

ye la...mcam mne x keluar negara...kat sni gaji xbesar mna pn..huhuhu

Tok Tua Sakti said...

yup Tok setuju bebeno hahahahahahaha

anakin^sky^walker said...

Tp mcm mn ngan pepatah " hujan emas negeri org..hujan batu negeri sendiri..."
adakah bangsa kita yang mencipta pepatah yang indah tp tak mengamalkan?
erm...

Tok Tua Sakti said...

setuju gak tu bro...tapi kalu pepatah bleh buat org patah pun payah gak tu kakaka..bagi tok senag je... belajo gile + bayo hutang belajo = gaji yg berbaloi. Amacam???

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^