Tahniah buat Kak Lijah gan Abg Zam; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua;

BERITA GEMBIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALHAMDULILLAH KAK AKU SELAMAT MELAHIRKAN ANAK YG KE ENAM ( LELAKI )

Mungkin tu TEG yg agak melampau huhuhuhuhu ( tapi aku nk bagitau yg aku seronok gile hahahaha ) syukur pada Tuhan. akhirnye kak aku selamat lahir anak yg ke 6 lelaki hehehehehe.

Lahir pada 20 april 2010
jam 2 ptg dan
berat 3.5 KG
diberi nama MUHAMMAD ADIP MUKHRIZ BIN ZAMBIRIN ( masih dalam perbincanggan hehehehe)

Sbb ape aku happy sangat??? sbb kak aku ada 3 org anak pempuan ... yg sulung dulu kembar lelaki dan Tuhan hanya memberikan roh 1 bulan je dan kembali ke sisi Tuhan yg Maha Pengasih....

Dan akhirnye..kak aku dapat gak anak lelaki dalam keluarga dia dan aku doa kan moga kamu lebih gembira dengan cahaya mata yg baru dan bahagia dengan kurnian Tuhan.....

p/s; tak sabo nk tengok anak buah aku yg baru ni hehehehehe dan dia merupakan anak buah aku yg ke 34 hahahahahahaha. syukur pada Tuhan;atas kesinambungan;aku:

aku;
toktuasakti;
20 april 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^