selamat datang BINATANG; Malaysia; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + salam sejahtera buat semua......

Berita gembira @ berita duka buat semua???? (terpulang pada pemikiran dan kefahaman masing2 ar kan ) Menghormati tetamu???? maka nye selamat datang ke Negara Sekutu yg pasti merestu ( walau kat depan wayang kate musuh No 1 kahkahkahkah )

Terpikir le dalam kepala otak aku ni, formulasi aku cam ni ; AMERIKA + YAHUDI = MALAYSIA??? ( agak melampau kan???) tapi ianya makin menghampiri kan hahahahahaha. Maap le sbb ni aku punya FORMULA je OK. Sbb ape ek??? korang baca kat bawah ni......



Lebih 200 bantah kehadiran Blair sumber;malaysiakini:
Lebih 200 orang yang mewakili pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) serta rakyat Iraq di negara ini berhimpun membantah kedatangan bekas Perdana Menteri Britain, Tony Blair.Blair (kiri, berbaju cerah) hadir di Malaysia sebagi penceramah jemputan di Pusat Konvensyen Sunway Pyramid, anjuran sebuah syarikat yang beribu pejabat di Singapura, Success Resources Company.

Untuk renungan kita bersama...

Pada tahun 2003, hampir SEJUTA Rakyat Iraq MATI!!!!!!!!!!! diketuai AMERIKA SYARIKAT a.k.a YAHUDI ISRAEL... ( leh sesape yg leh menyangkal fakta ni tak????? ) aku pikir boleh andai nye kite buta kan mata+ pekak kan telinga dan BUANG sejarah tu dalam buku sejarah DUNIA dan terkubur le semua bahan bukti hehehehe ) sbb kite pun selalu buat cam tu kan hehehehe...fikir2 ar kawan.....

p/s; agak2 korang deorg buat DEMO tu binatang2 ni ada ambik PORT ke??? kalu dah BINATANG sama BINATANG bekawan??? em....pikir2 ar kawan...

aku;
toktuasakti;
24 april 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^