kek batik; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + Salam Ramadhan + Salam kasih sayang buat semua...

Aku singah kat bazar ramadhan dan aku pun beli kek batik (kek kegemaran aku no 1 aku) dan walaupun harga dia agak mahal ( dengan keadaan kek 2 yg kecik je huhuhu) sbb aku suke, aku pun beli tanpa banyak pikir herm...

Dan aku rasa penuh gan "kehampesan" dan mengawal kemarahan yg meluap2 bila aku berbuka pose rasa dia cam hampes + keras cam kayu adoiiiiiii sakit hatiii!!!!!!.

Dan aku syg kat kak aku (kak da) sbb esok nye dia buat kan untuk aku hehehe dan bertambah seronok sbb tu la kek sedap penah aku rasa hahahahaha (puji sbb suh buat lagi kakakakaka) Herm... mungkin kek ni punya kenangan yg tak mengembirakan, tapi bila kak aku buat kan dan aku makan mampu membuatkan aku gembira dan terus melupakan semua kenangan yg tak gembira hahahahaha.

p/s; herm sedapa betul sampai aku duk berangan suh kak aku buat jualan plak hakhakhak.

aku;
toktuasakti;
26 ogos 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^