dodol doyan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + Salam Ramadhan + Salam kasih sayang buat semua.....

Kak Sal aku dari perlis balik kampung, kebetulan deorg tak dapat nk balik raya ni, jadi nye datang beraya awal dan negok kan apak aku yg tak sihat skg ni kan em. Nak dijadikan cite, mak aku pun plan le nk "menguca" dodol sempena nk raya ni kan em..dan aku rasa2 dah kat 4 tahun dah tak buat, em pas je kak yang aku meninggal ( rasa2 nye).



Dan cam biasa, dengan kebolehan aku mengulo hahahaha aku dapat melarikan diri dari tugas dengan bagus sekali hahahaha dan terpakse le anak buah aku (ijun) berusaha keras gan mak+ kak + abang ipor aku sekali hahahaha (maap le ye panas betul sakit pale).

Dan cite bertambah menarik bila hujan pun turun huhuhu dan kelamkabut le kami semua dan petang tu akhirnye misi berjaya dan siap le dodol doyan sempurna yg mungkin hahahaha dan aku cam biasa kurang berminat makan kuih ni jadi nye tak le makan sangat em...

p/s; bile dah lama tak menguca rase lain macam beno sakit tangan oooooo

aku;
toktuasakti;
27 ogos 2010;
umah aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Em da tau da..asal ade keje memang takde muke kat gambo..da asik ngulo jer

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^