Selamat Hari Raya Aidilfitri; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + Salam Syawal + Salam kasih sayang dari aku.....

Buat semua keluarga yg aku sayang, teman sahabat yg aku muliakan , pengunjung2 blog yg setia dan semua kekawan kat FB gak.. aku Osman Abd Rahman a.k.a Tok Tua Sakti dan keluarga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan memohon kemaafan andai terkasar bahasa ( termasuk penulisan2 aku ) dan pendapat2 yg korang rasa mendenyut2 kan limpa dan jantung hahahaha. Aku harap kan korang bahagia dan mendapat kerahmatan dari Tuhan...

Buat Sahabat yg setia.. Mariah Semat + Muhammad Adam.. moga kamu temui kebahagiaan dari Tuhan...

p/s; jgn lupe bayo zakat yop...

aku;
toktuasakti;
1 syawal;
umah aku:

1 comments:

Si Comel Angah said...

salam,nak ucap selamt hari raya jgk...walaupun dah hampir setengah bulan kita raya....apa2 pun nak cakap jalanilah ibadah puasa 6...sesungguhnya pahalanya menyamai 1 tahun ibadah puasa...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^