sesudah ramadhan & syawal;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam kasih sayang dari aku...


Yup pati yg korang cakap (hamnpess lama tak tulis blog hahahaha ) sbb aku dapat komen cam tu huhuhu... (sowi le geng aku skg ni BZ nk jadi wakil rakyat hahahah BZ melobi kakakakakaka)

Sesudah ramadhan, adalah waktu untuk menilai, menilai diri yg paling penting, setakat mana yg Tuhan beri rahmat dan kerahmatan, dalil??? ambik cermin dan muhasabah diri ( sbb kite lebih kenal sape diri kita sama ada bertambah baik atau buruk.

Skg aku masih lagi dalam proses menilai, menilai pada diri sendiri sehingga kini huhuhuhu hampesssss

p/s; ape lembab beno aku ni hukhukhuk

aku;
totuasakti;
26 sept 2010;
umah aku;
gua aku:

2 comments:

faazawanz said...

hurm baju silver..sama tema la..tapi susah betul mencari kaler silver

Tok Tua Sakti said...

hehehehe baju sama tak pe mesti nampak sepadan ape hahaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^