buke pose; kali ke 2/2010; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam kasih sayang buat semua...

Untuk trip berbuka kali ni, kami pg tempat yg sama dan ahli2 yg hampir gak sama hehehehe . Aku, jeman, wana, ira adik, ma dan Zilah. Syg sbb yg lain2 ada halyg tak dapat di elakan.

Cam biasa walaupun ahli2 yg sedikit, namun masih mampu nk meruntuhkan bumbung kedai makan tersebut gan gelak tawa yg mampu menjeleskan meja2 yg berhampiran kakakaka.

Program seawal jam 5 ptg sehingga jam 9 mlm kami andai kan berjaya ( sbb kami skit pun tetap meriah hahahaha ) dan aku megharapkan untuk tahun hadapan lebih ramai kekawan dapat menghadirkan diri, mungkin bersama suami dan anak2 gak kan ( mesti lebih gegila hahaha )







p/s; pelik betul, org pempuan yg pegang buku menu, kene lelaki gak yg wat keputusan hahahaha tanda kami ni lelaki yg gagah perkasa hakhakhak

aku;
toktuasakti;
27 ogos 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^