kayuhan merdeka; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualikum + Salam Merdeka buat semua....

Aku dapat SMS dari kawan aku yg katenye mlm ni ada kayuhan MERDEKA kat UITM Seri Iskandar. Herm duk pikir2 sbb aku dah sepanjang bulan pose ni tak penah nye bersenam + kuar peluh, aku pun teruja le nk ikut same hehehehe. Sebb aku pikir nk metambah kan seronok aku ajak anak buah aku (ijun sangup dtg dari ipoh sbb tak penah wat kayuhan reramai, padahal aku tau dia nk baju free gan sijil je tu hahahaha ).

Turut sama 2 org abg ipar aku yg terut sesama wat kayuhan hehehe. Dan menambah kan syok bila 2 org kakak aku gan anak2 buah aku turut sama memberi semangat hehehehe ( padahal deorg dtg nk tengok bunga api mlm merdeka je pun hehehehe ).





















Kesimpulan nye, walaupun kami dtg terlewat tapi tetap dapat kejo kekawan yg lain dan jarak kayuhan terlalu pendek sampai anak buah aku cakap ( langsung tak kuar peluh pun hampesss ) dengan penyelian yg sedikit longar sehingga ada peserta yg mengalami kemalangan tak dijangka ( alhamdulillah semua ok leh jalan balik hahahaha biasa ar tu bro naik basikal jatuh kan hihihi sedang kan tido atas katil pun leh jatuh ape hahahaha ).

Kami lepak kat kedai mamak sampai jam 2 pagi dan balik umah sambung sahur hahahaha. Dan ternyata anak buah aku agak kecewa yg melampau bila dia tak dapat baju gan sijil tapi hanya dapat penat kakakakakakaka ( saje aku tipu dia kate dapat baju gan sijil suh dia kayuh basikal teman kan aku hahahahahaha ).

p/s; herm seronok bila keluarga + kekawan beri semangat untuk program2 cam ni dan baru le aku merasai nikmat merdeka (buat diri sendiri) setelah sekian lama tak merasainye huhuhuhuhuhu

aku;
toktuasakti;
31 ogos 2010;
umah aku:

3 comments:

Si Comel Angah said...

seronok ada acara macam ni...nak masuk tapi xtau macam mne nak tahu aktiviti 2 berlangsung...xde org bagitau...

DEM≠DAMN said...

ceh....
x cayo dh...
hahahaha

Tok Tua Sakti said...

puterikayangan; em boleh2 je la tapi kalu minat leh try tengok2 dalam laman web basikal kan em

dem; hahahahahaha wa kene beb hahaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^