tentang wanita; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua......

Hampir 2 jam aku conteng lukisan ni herm ( aku rasa ni yg paling laju aku buat ) huhuhu.
Tajuk dia; TENTANG WANITA; AKU:

Pas aku bagi tajuk ni aku pun gelak sendiri hahahahaha ( macam le aku paham sgt pasal wanita ) kahkahkahkahkah. Herm.... terlalu banyak perkara yg nak disampaikan tapi tak semua nye mampu ditulis ertikan dalam satu titik ke garis yg menghasil kan jalur kan ? ( korang agak2 cam ne? )

Perhati dan fikir moga jawapan yg baik akan lebih tercipta buat kita semua ( sape yg malas nak fikir tak yah joint la kan hahahahaha )

info; 2 wanita belainan yg punya watak dan perwatakan yg berbeza

p/s; Hormati wanita sepertimana kita Menghormati Ibu dak adik beradik perempuan kita sendiri.

aku;
toktuasakti;
07 feb 2010;
umah aku:

11 comments:

jimmy said...

erm...payah nak memahami wanita..tp perempuan atau betina kita senang faham...
mmg satu cabaran yg amat besar untuk pemuda memahami wanita..

MeLaTi PuTeH said...

sebenarnya mudah untuk memahami seseorang yang bergelar wanita.. dari gaya tubuh dan juga pertuturan.. cume lelaki yg xmo memahami wanita.. tak mo nak amik tau tentang wanita.. sometimes women very complicated as i am.. but what i know its only care for your attention and love.. hehehe pandaikan

jimmy said...

bukan tak mo..tp susah..aiyo..
kalau tknk amik tau ssh ar...
tp yg paling penting,ada kebenaran dari seseorg wanita itu.kebenaran untuk seorang lelaki cuba untuk memahami...
kalau tk bagi kebenaran..
lagi payah..
betul tak??

MeLaTi PuTeH said...

bagi kebenaran????

hehe lain macam je daud :P

jimmy said...

lor..ape yg lain plak??
biasa jew ayat sy tue...huhuhu..

MeLaTi PuTeH said...

eleh.. ade plak aritu terlepas cakap depan aku ngan eda mon huhuhu lawak2

Tok Tua Sakti said...

hampes korg ni ...siap tergune nama betul dah ni hahahahaha kantoi2 huhuhuhu TQ sbb sudi masuk blog aku korg mmg best

jimmy said...

2 ar..entah pape tah..siap ltk nama betul..panas...

MeLaTi PuTeH said...

Sape letak nama betul tu hahahaha HAMPESSSS

Si Comel Angah said...

hermmm..bukan ke wanita n perempuan ni sama je ke,jimmy a.k.a daud @ melati puteh? kalau lain cuba bagi keterangan skit...aku pn nak tau jgk...mana tau aku ada sifat2 seorang wanita...huhuhu

MeLaTi PuTeH said...

ntah ar ape beza ek.. tapi cube pikio.. ade ke orang sebut wanita JALANG?bukan ke sebut PEREMPUAN JALANG lebih baik... so ape ek beza wanita ngan ppuan?

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^