projek part 4;adam& aku:aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Dalam perjalanan balik dari umah alif aku singgah jap kat kolam ikan bota kiri sbb aku dengar abg2 aku lepak kat sana mancing ikan ( mesti idea abg am punya sbb dia sorg je gila ikan ) tengok2 semua abg2 aku ada hahahaha heran2 sbb ni ar pertama kali abg2 aku lepak semua sekali kat kolam. Abg ipar aku 2 org pun joint sekali dan masuk kami semua sekali 7 org em.

Yg buat aku terkejut, abg sulong aku pun mancing gak hahahahaha dan duk bising aku kutuk dia tak dapat ikan, tetiba je pancing dia dapat ikan 8 kilo 900 gram... hampes betul dan punya la eksen sampai pagi ni pun tak habis cite lagi hahahahahaha hampessssss.





Kolam ni bertambah bising bila sepupu2 aku pun datang joint sekali dan jumlah semua org jadi 12 org hahahaha ( mesti tensem pemancing yg lain cz kami bising sgat cam dalam stadium ). Jumlah semua sekali ikan yg dapat 5 ekor dan aku gerak balik awal sbb dah jam 1 dan mata aku pun dah layu herm..... syok gile hahahahaha
info; yg boroi 2 abg sulung aku dapat ikan hehehehe
p/s; tgah hari ni makan sup pala ikan tonsan hahahaha sodap2 huhuhuhu
aku;
toktuasakti;
13 fen 2010;
kolam ikan bote;
umah aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

loh yang boroi tu yeop din ke ingatkan abg am tadi huhuhuhu

Si Comel Angah said...

memang ni musim mancing ke...ari 2 aku balik rumah pn ayah aku g mancing dgn spupu aku...aku pn nak join, tapi ayah aku x kasi pegi...org pompuan xleh g katanya...takut ikan lari, tapi ye ke?

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^