projek bagus;aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam buat semua.....

( maaf sekali lagi sbb skg ni bertambah2 teruk aku nak update blog herm..tak tau masalah ape lagi gan line aku ni )

Sabtu lepas kawan aku ( jeman ) ajak aku teman dia kuar main bowling gan makan2, dan yg hebat nye kawan aku ( wana gan umi ) ikut sekali hahahahaha. Masalah nye herm...jln JAM sebb kami lupe yg ari ni perayaan Taipusam huhuhuhuhu.

Cam biasa sepanjang jalan sembang2 sampai nak pecah perut dan pas sampai kami makan dulu pas 2 terus pi kedau buku hehehehehe aku beli 1 buku novel dan 1 majalah basikal hahahahaha.

Kawan geman gan anak2 murid dia ( sowi aku lupa nama huhuhu tapi korang mmg sempoi gile huhuhu ) mmg hebat2 dan aku suke gan deorg herm, Harap2 pas ni leh jumpe lagi em.

Pas penat main bowling ( huhuhu aku main 2 game je, nasib wana tolong gantikan aku set ke 3 sbb aku tak larat hehehehe ) kami pi ke lahat makan KFC herm cam biasa boss beso belanje hehehehe TQ bro..

Aku mmg penat gile siut...herm tapi aku betul2 happy hehehehe herm korg tgk je le gambo ek hahahahaha...





























p/s; herm syok betul dapat kuar cam ni selalu hehehe lapang kepala aku herm....TQ kekawan
aku;
toktuasakti;
30 jan 2010;
umah aku:

2 comments:

Si Comel Angah said...

huhu,seronoknya...aku pun xpenah lg main boling...nak try...tapi segan...huhuhu

MeLaTi PuTeH said...

bestnya... hehehe nanti2 masukkan dalam jadual JOURNAL MELATI KE KL hehehe...amik gambo banyak2 ok

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^