projek part 5;adam& aku:aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua..kekawan...
Awal pagi kami dah bangun pi Tanjung Tualang bawak apak pi klinik sakit kulit herm...dan kami lepak kat kedai mamak je la makan pagi hehehe dah bangun pun lambat kan herm..
Oleh kerana tempat ni pekan kecik je, mana le ada tempat yg leh jejalan kan dan kami lepak gak le kat klinik ni gan warga tua yg lain hehehehe tensen2 herm... ( sian tgk2 og2 tua bila dah sakit kan em ).



Oleh kerana tekanan melampau akibat boring yg panjang herm kami pun jejalan le pekan kecik ni rupe2 nye banyak kedai makan dari kedai runcit hehehehe dan ada 1 pasar ikan beso kat sini. Dan aku tak jumpe pun peniaga melayu kecuali mamak islam je yang ada bukak kedai herm...
p/s; herm penat betul berjalan huhuhuhu nampak sgt dah lama tak mengayuh hehehe
aku;
toktuasakti;
18 feb 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^