aktiviti;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....

Jam 5.30 ptg pada 29 jan hari jumaat yg lepas aku pi mengayuh gan kekawan aku ( wan gan duan. dua2 nye koje MA kat Bota kiri ). Deorg dah lama ajak aku kayuh gan deorg tiap petg hehehe alhamdulillah skg ni baru aku ada masa kan herm.

Perjalanan kami ( maap le sbb kami bertig atak ada lagi set pengukur pejalanan huhuhu ) tapi kalu ikut perjalanan aku adi Teluk Kepayang > Bota Kiri > Padang Changkat > Suak Padi ( perkampungan org asli ) > felcra nasarudin dan kembali ke Bota Kiri. ( herm cam jauh gak 2 hehehehe ).



Alhamdulillah aku sampai kat umah jam 7.15 mlm huhuhuhu dan bising2 ar org tua aku sbb hujan lebat hehehe nasib baik masa aku balik 2 huja dah renyai hehehehe.



p/s; bertambah2 ar gelap badan aku hehehehehehe

aku;
toktuasakti;
29 jan 2010;
umah aku:

3 comments:

Si Comel Angah said...

aku pon suka aktiviti bbasikal ni...tapi kat sni xleh nak buat...xde basikal...kolej n pihak kampus xsediakan...nak naik basikal beli sendiri...huhuhu...kesian betul

Tok Tua Sakti said...

loooooo sian nye, tak pe nanti kite kayuh sesama pulak OK

Si Comel Angah said...

insya Allah, kalau Allah izinkan saya jumpa dgn tok...huhuhuu

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^