projek part 2;adam& aku:aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Hari kedua kat sini kami pi makan kenduri kesyukuran kat umah Opah Lambo ( opah sebelah mak hehehe ) herm aku pun tak tau ada kenduri rupe2 nye ikan yg aku beli bebanyak2 tu nak buat kenduri rupenya herm... dan yg hampes nye kami dtg memag ngam2 masa makan je huhuhuhu. Pedih telinga kene perli hahahahaha padan muka.






Tak sangka opah aku masih ingat kan sahabat aku ni lagi ( adam ) walau pun dah lama tak jumpe herm dan aku pasti dia masih ingat sorg lagi sahabat aku hehehehehehe mesti dia terkejut gak bila dapat jumpe nanti kan herm ( harap2 hehehehe ).
Pas kenyang makan ape lagi kami pun balik sambung tido sakit pale hahahahaha.
p/s; mantop betul gulai tempoyak dia hahahahaha licin sati pingan kahkahkah
aku;
toktuasakti;
13 feb 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^