geram; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

salam semua....

Hari geram aku bila tengok lukisan baru aku hancus kene conteng gan anak2 buah aku, huhuhuhuhu nak marah pun tak gune sbb budak2 kan herm.( mungkin deorg pun minat melukis a.k.a menconteng kot em )

Herm... salah aku gak kan tak simpan dulu sebelum tentera2 ni datang kan herm ... jadinye kene la aku buat semula dari "mula" walaupun lukisan 2 dah siap 70% herm.... mungkin ni hukum Tuhan gak kot hehehehehe. Sabar adalah kunci segala permulaan semula kan em...

p/s; anak2 buah aku mmg berbakat menghancurkan lukisan hahahahahaha

aku;
toktuasakti;
16 feb 2010;
umah aku:

1 comments:

Si Comel Angah said...

ermmmm....aku pn suka jgk conteng2...lukis aku xpndai pn...nanti tok bleh la ajar aku ye...hehehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^