full house; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

salam semua....

Raya Cina ni penuh gan adik beradik aku balik hehehehe semua adik beradik balik kecuali kakak aku kat perlis je yg tak balik. Abg sulung pun kali ni balik sorg je hehehehe dia kate nak rasa jadi bujang balik hehehe macam2 ( tu yg leh mancing malam2 tu kakakaka ).

Anak buah aku je yg datang dah 23 org tak campur yag lain2 lagi herm. Jadinye ramai le tentera2 yg datang menyerang kat umah aku ni huhuhuhu... habis kubu pertahanan aku kene ceroboh herm...lunyai2...

p/s; hancur meja port aku melukis gan tempat tenet herm....

aku;
toktuasakti;
16 feb 2010;
cuti raya cina;
umah aku:

1 comments:

Si Comel Angah said...

ala,memang budak2 mcm 2...jgn risau tok,kalau diorang kacau lg jentik je telinga n tgn diorng....

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^