bulan ni; bulan merdeka; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + Salam kasih sayang dari aku buat semua....

( Mungkin ape yg aku post kan ni banyak yg dah lama punya cite, sbb aku terlambat post, aku tetap masuk kan gak. Maaf buat semua yg menunggu sbb aku manusia biasa yg cukup biasa huhuhu )

Balik dari opis aku kat Ayo Tawar, aku nampak sebuah keta kancil duk sebelah aku bila sesama kene berhenti sbb lampu dah merah dan aku terpandang bendera "malaysia" gan bendera perak kat keta dia. Dan dalam bebanyak keta yg berhenti gan aku tu, cume keta dia je yg ada bendera. ( kejadian berlaku minggu lepas ).

Baru le aku tau yg aku dah masuk ke buluan OGOS, bulan merdeka hehehe dan aku mengucapkan terima kasih kat keta kancil tu sbb ingat kan aku yg hari merdeka dah nk dekat herm......

p/s; herm.... sampai keta yg duk ingat kan kat aku huhuhuhu atau hari merdeka hanya "waktu" untuk di peringati tanpa dihayati????

aku;
toktuasakti;
15 ogos 2010;
umah aku;
gua aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^