kenangan lalu; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + Salam kasih sayang...

Oleh kerna kerja, aku kebalakangan ni agak sibuk dan makin mengabaikan sesawang aku ni hehehe dan maaf pada yg selalu bertanya ngape + ngape dan ngape tak tulis blog tetiap hari herm. Ops lupe yg laptop aku pun dah rosak tak leh nk gune sesangat sbb dah tak nampak ape kat skrin dia hahahaha ( tanda kene beli yg baru ar tu kan hahaha ).

Pagi tadi aku kene pi sekolah ( SMKDARY ) sbb faktor koje dan bukan nye "menjongkit" hehehe dan aku kejap je tak sampai 15 minit pun kat sekolah tu walaupun kalu ikut niat aku mau je aku nk jumpa semua guru2 yg ngajo aku mase dedulu... Oleh sebb "masa bekerja" aku padam kan je la niat aku tu ( maap le ye herm ).

Kebetulan aku kene lalu kat kelas masa tingkatan 6 aku dulu hehehe ( yg punya kenangan manis buat aku emm ) dan banyak le yg aku ingat tentang semua pekara waktu aku kat kelas tu dulu herm.....terlalu banyak sampai tak leh nk lupa ( sampai saat aku tulis blog ni emm ).

Yup, kalu tanya sape pun,l pasti saat bersekolah le yg paling seronok dan mempunyai kekawan dan kenangan yg indah hehehe termasuk le aku kakakaka

p/s; dulu aku pun pemalas gak huhuhu tapi yg penting ensem hahahaha

aku;
toktuasakti;
29 julai 2010;
pejabat; ( huhu dah kantoi kakaka )

2 comments:

Anonymous said...

yg penting ensem....tu yg takleh blah tu ayat tu..hahah

Si Comel Angah said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^