dari meja; tua; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + salam kasih sayang + salam ketemu buat semua sahabat dan pengunjung2 blog aku...

Syukur atas Tuhan kerna masih diberi ruang dan peluang pada aku untuh masih setia dan setia untuk menulis dan menulis atas nama kasih sayang aku pada semua, 24 hari tanpa berita hehehe satu jangka masa yg agak lama mungkin em.... maaf pada teman dan sahabat yg sering bertanya mengapa dah lama tak update hehehe dan jawapan yg pasti, aku sibuk gile gan koje baru aku herm... koje ape?? tak yah cite ar biar rahsia hahahahaha ( cam ajen 007 plak hahaha ).

Terlalu sibuk dan penat sampai 24 hari tanpa aku lawati pun sesawang aku huhuhuhu. Dan kehidupan ini perlukan perubahan, dan perubahan buat kita lebih matang dan berfikir atas sesuatu. "syukur" adalah jawapan bagi setiap jawapan yg aku temui disempanjang aku lakukan perubahan. Setiap hari dan perkara adalah yg baru, dan yg baru membuat aku menjadi lebih kuat dan kuat ( balik terus pensan hahahahaha ).

Kesempatan yg ada, aku ucapkan TAHNIAH pada kesemua adik2 aku yg aku sayang kerna berjaya menuju impian yg sering mereka ingin kan dalam hidup mereka.....

TAHNIAH PADA SEMUA KERNA BERJAYA MENUJU KE MENARA GADING;
TIQ; AQI; HANI & BAYY:
BELAJO RERAJIN DAN JADI LAH YG TERBAIK:

Buat Sahabat dan Saudara yg aku kasih;

MARIAH BT SEMAT
SELAMAT HARI LAHIR KE 27;
23 JUN 2010;
MOGA KAMU BAHAGIA DAN GEMBIRA;
PADA SETIAP DETIK DAN KETIKA:


Sabtu yg lalu, 3 julai 2010, aku lepak kat ipoh em, sbb aku hadiri kenduri sahabat aku along hehehe alhamdulillah selamat semua dan dia siap bagitahu aku " dunia ni ana yg punya" hahahahaha ... ambik ar semua asal kamu bahagia dan gembira dan aku pasti tumpang gembira ats setiap senyuman dan kegembiraan kamu sahabat.......

Tak de cite pasal aku???? hehehehe sbb kamu semua lebih berharga dalam ingatan dan hidup aku herm, cite aku cam biasa dan terlalu biasa tanpa ada yg luar biasa kerna aku suka kepada "kebiasaan" hehehehehe.

p/s; hidup ini punya rentetan bagi setiap peristiwa dan peristiwa, dan penamat nya adalah sahabat yg setiap pada setiap ketika dan masa...

aku;
toktuasakti;
7 julai 2010;
umah aku;
gua aku:

1 comments:

izal@along a.K.a shah_iskandar said...

tq tok kerana sudi dtg ke teratak hamba utk menghadiri majlis kawen hamba...tapi hamba mmg geram dgn tok sbb cepat beno nak baliknya hehehehehe tapi takpe janji tok dtg...trm kasih byk2 tok...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^