salam kasih sayang; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + salam kasih sayang buat semua.......


13 hari aku tak tengok2 blog aku + update blog pun em... alasan tetap sama "sibuk" + " MALAS" hehehehehehe... faktor kerja yg buat aku lemas dan penat + faktor2 yg lain gak em. Alhamdulillah sekang ni aku dah pindah tempat aku wat koje mem"blog" ni kat bilik kebal aku balik hehehe. ( atas sbb faktor2 yg aku akan cite kan nanti ).

Banyak perkara yg berlaku sepanjang 13 hari ni em.. Syukur pada Tuhan, Alhamdulillah.. kesemua ahli2 yg pergi ke GAZA bagi rakyat Malaysia selamat balik ke tanah air semuala ( termasuk ahli parlimen aku "Parit" ). Bagi aku... misi gagal sbb penghantaran tak berjaya dilakukan sepenuh nya, tetapi berjaya menyampaikan "mesej" yg lebih baik mungkin em tahniah buat semua... dan mohon pada Tuhan agar sahabat2 yg gugur ketika penghantaran mendapat pembalasan yg baik dari Tuhan...

Kes yg lain umah aku kene masuk pencuri dan hilang 4 HP + RM 500 duit kakak2 aku. Dan alhamdulillah bebarang aku selamat dan sebb ni la aku tukar tempat masuk balik kat "kubu" aku hehehehe.

Cuti sekolah penuh gan kenduri kawin dan kat kampung aku je ada 4 majlis + sepupu aku dan ternyata aku sangat2 sibuk @ menyibuk kan diri hahahaha dan ari ni gak aku baru balik dari anto mempelai ke Kuala Kangsar (insyaAllah nanti aku masuk kan gambo ) em penat gile kakakaka. Dan bertambah2 hampes keta kak aku berasap sbb ayo keta bocor nasib tak meletup huhuhuhu kalu tak ke batu 2 le aku adoiiiii alhamdulillah ...

Dan skg aku dah ada kehidupan yg baik dan menarik hehehehe em dah aku punya semangat yg baik walaupun aku tak berapa gemar gan koje aku kakakaka dah kantoiii hahahahaha.

p/s; HP aku dah rosak huhuhuhuhu baru je beli herm.....

aku;
tokkelana;
13 jun 2010;
kubu aku;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^