aku;botak;aku:

Author: Tok Tua Sakti /


( aku masuk kan gambo ni sbb ada yg nk tgk huhuhuhu )

Akibat dari demam yg panjag ( 7 hari ) gan jumpa sampai 4 org doktor huhuhu alhamdulillah sihat, kuat dan ensem balik hahaha. Dan aku terpaksa "mendogolkan" kepala aku sbb dah tak tahan panas badan kakaka. Dan abg aku kasi hentam je sbb dia tau potong rambut "pesen MAWI" je kate dia, adoiii walaupun aku rasa aku ensem lagi dari mawi hahahahaha.

p/s; kak aku cakap rupe org sakitt je huhuhu kantoiii ( aku je yg perasan rupenya cam ensem hukhukhuk )

aku;
toktuasakti;
19 julai 2010;
umah aku:

3 comments:

atiqah ehsan said...

'MAN'wi pun jd la....haha

Si Comel Angah said...

ala...tok angkat bakul sendiri je kerjanya...

Tok Tua Sakti said...

atq; nk wat cam ne hahaha
puterikayanganimpian; mana ada org zaman skg nk tolong angkat bakul org lain kan hehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^