selamat datang; Ramdhan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Abu Hurairah menyatakan : Telah bersabda Rasulullah S.A.W yang bermaksud : Apabila telah tibanya Ramadhan, dibuka pintu-pintu syurga dan ditutup segala pintu neraka dan diikat segala syaitan. -Hadis dikeluarkan oleh imam Bukhari, Muslim, Nasai'e, Ahmad dan Baihaqi-


Kepada Ahli keluarga + sahabat2 yg setia, teman2 yg meyempurnakan hidupa aku + kawan2 di sisi. Aku ucapkan "SELAMAT MENYAMBUAT RAMADHAN" moga kite semua mendapat keampunan+ kesejahteraan dan keberkatan didalam Ramadhan....Moga Ramadhan kali ini memberi lebih erti dalam sejarah kehidupan kite semua...

p/s; cepat betul dah puasa ke 5, tarawih ke 6 herm...

aku;
toktuasakti;
15 ogos 2010;
umah aku;
gua aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^