shah alam > batu gajah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam Kasih Sayang dari aku buat semua....


Alhamdulillah selamat tiba dari JB ke Shah Alam dan aku pulang ke Bote hari yg same hehehehe dan aku sempat bergambo kat kawasan panas ( semalam nye ) dan alhamdulillah tak ada yg terbakar @ meletup2 ( walaupun banyak bahan letupan yg berjaya dijumpai ) huhuhuhuhu cam skrip drama meloya pulak huhuhu.

Saje aku ambik gambo sebagai kenangan walau pun aku tak nampak ape yg jadi semlam ( tapi aku tau ape yg terjadi huhuhuhuhu ) yup aku tetap akan "menulis" tentang tajuk besar tersebut, tapi nanti2 kot sbb pale tengah penin lagi dan esok kene koje awal pagi adoiiiiii

p/s; herm aku ingatkan KL Sentral dah jadi padang jarak padang terkukur huhuhuhuhu

aku;
toktuasakti;
10 julai 2011;
umah aku;
gua aku;

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^