aku;hidup;hidup kembali;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam kasih sayang buat semua yg masih ingat kat aku.....

Setelah hampir 3 bulan 14 hari tak menulis dan menjenguk "ruang aku" huhuhuhu dan pasti ada org yg duk mengomel2 sbb aku tak "update" ruangan aku sendiri hahahahaha dan cam mana yg korang tahu aku terkene penyakit yg kronik yg buat aku tak dapat nk update huhuhuhu sbb penyakit MALASSSSS hahahahahahaha dan sbb "FB" hakhakhakhak...

Dan sempena nk masuk separuh tahun ni hakhakhak dan sbb umur aku dah nk masuk ke 18 tahun menyebabkan aku dah mule menjenguk laman aku yg sememangnye dah bersawanag ni hahahahahahaha. Aku megharapkan yg angin rajin aku ni dapat bertahan dengan lama dan cukup2 lama untuk bertahan dalam arena bloging hehehehehe (sesama le kite berdoa ye kekawan hehehehehe ).

Salam permulaan dari aku yg dah makin tua ni huhuhuhuhu (tapi tetap ensem hahahaha)

p/s; dulu Ustaz aku pesan, cara nak atasi MALAS kene FIKIR MATI huhuhuhu adoiii takut teman emmmm...

aku;
toktuasakti;
1 julai 2011;
gua aku;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^