melangkah ke hari tua; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam Kasih Sayang dari aku....


Alhamdulillah hingga ke subuh tadi aku masih mampu bernafas dan seterusnya hidup untuk ke umur 28 tahun huhuhuhu ( agak muda lagi kalu tgk tuan nye hahahahaha ), Tarima Kasih buat Kawan2, Sahabat2, Teman2 dan kesemua yg mengucap kan Hari Lahir buat aku. Sbb nk mengigat kan hari lahir ni bukan satu perkara yg mudah ( bagi aku la ) sbb kekedang hari lahir aku sendiri pun aku tak ingat dan perasan hehehehehehehe.

Awal pagi bila pi pejabat aku curi2 bukak FB tengok masih ada lagi yg masih mengingati hari lahir aku huhuhuhu( bukan sbb teman ni artis pun kan em) tapi aku melihat yg aku masih mempunyai teman disisi kesemua sahabat2 dan teman2 yg selesa dengan aku , TQ semua....

Yup harapan..... ramai yg cakap bila masuk umur yg baru maka harapan dan impian yg baru wajib di ingin kan hehehehe dan aku masih meletakkan posisi yg sama dalam kehidupan aku,

HIDUP SENTIASA GENBIRA DAN BAHAGIA bersama sahabat dan keluarga dan itu pasti lah perkara yg lebih penting dalam arah tuju hidup aku hehehehehehe.

p/s; Gembira sesangat bila yg tersayang dan sahabat2 kekawan dan adik2 masih ingat hari2 tua aku huhuhuhu

aku;
toktuasakti;
4 julai 2011;
umah aku;
gua aku;

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^