ipoh; audit; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + Salam kasih sayang dari aku....


Ilmu ada di mana2 dan sudut ilmu itu yg aku cube kupas untuk aku sendiri dan mugkin leh kite kongsi sesama..

Mengapa setiap syarikat perlu di Audit? dan aku pasti semua ada jawapan yg tersendiri....

"SABAR separuh daripada IMAN"

Aku cukup pasti ramai yg pernah dengo dan cukup maksud ayat kat ats tu, dan soalannya ape lagi SEPARUH untuk melengkap kan IMAN? ( aku petik dari kata2 dan ucapan pengerusi audit ) dan jawapannya "SYUKUR"

Atas kupasan dan pemahaman aku, pasti aku menerima pendapat dan pemahaman beliau kerana manusia yg bersyukur pasti akan ditambah kan rahmat dan rezeki dari Tuhan dan bagi yg tidak bersyukur maka dia lah tergolong dari golongan2 yg KUFUR. ( aku petik dari pemahaman aku dari maksud Al- Quran ) Dan mungkin sahabat2 juga boleh fikir bersama2....

p/s; Hilang sifat SYUKUR dan SABAR buat manusia hilang pertimbangan dalam kehidupan...

aku;
toktuasakti;
3 julai 2011;
gua aku;
umah aku

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^