bota & pontian;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( tengah duk intai awek indon dari tembok huhuhuhuhuhu )

Alhamdulillah aku sampai gak kat Pontian; Johor Darul Takzim ( betul kan? hehehehe ( dan untuk kali pertama sampai ke Pontian dan kali ke 2 sampai ke Negeri Johor. Atas urusan "pertunangan" sahabat baik malahan saudara aku sendiri. Tak nk banyakj cite sangat pasal tuan badan tak bagi gambo kuar mana2 hehehehehehe jadi nye tak leh ar cite panjang2 kan hehehehehe.

Kesimpulannye; semua berjalan dgn lancar dan bagus dan yup johor sesangat hebat membangun hehehehehehe dan lautnye bagus huhuhu.

p/s; aku duk intai agak2 ada tak org seberang duk berenang sampai ke tembok johor nih hehehehe @ kapal terbang negara singa lalu kat negeri Takzim nih hehehehehe

09 JULAI 2011

aku;
toktuasakti;
9 julai 2011;
umah aku;
gua aku;

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^