soalan cepu emas celup; aku :

Author: Tok Tua Sakti /

lokasi: Kedai Kopi Pekan Parit ( Port dekat Sungai Perak )

jam : 12.30 Tgh Hari
Tukang Cite : Alias ( kawan teman )

Cam biasa waktu makan tengah hari, oleh sbb perut aku tak berapa nk sedap ari ni aku "oder" mee hailam ( biasanye makan nasi samba belacan hehehe ). Tengah baik "mentekedarah" sbb lapo tahap gaban, teteibe je kawan aku bagi soalan cepu emas celup kat aku;

{ dalam banyak2 jabatan, Jabatan ape yg tak ambik rasuah?}

Sampai habis mee aku tibai jawapan masih tak dapat2 dan aku pun nyerah le kalah sambil angkat kaki hahahahaha.... jawapan dia????

Nak bagi syok esok teman sambung kan cite hahahahaha insayallah kalu teman idup huhuhu, Sambil2 tu sesama le pikir ye hihihi.

p/s; Punya kuatnye rasuah kat negara ni sampai leh wat soalan cepu emas celup tu huhuhuhu

aku;
toktuasakti;
10 feb 2011;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^